Powrót do strony głównej serwisu głownego urzędu nadzoru budowlanego

logo Youtube logo X logo Linkedin

Rozwiązania systemu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków dla inżynierów budownictwa

Powrót
Na zdjęciu otwarty laptop. Widać ręce, które piszą na klawiaturze. Za laptopem leży żółty kask budowlany

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków jest dostosowana do obsługi przez inżynierów budownictwa. System od początku działania zapewnia odpowiednie rozwiązania dla tej grupy zawodowej.

Rozwiązania systemu pozwalają inżynierom budownictwa odpowiednio na:

  • wpisanie przedsiębiorcy do wykazu osób uprawnionych,
  • wprowadzanie danych przez osoby, które posiadają uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności.

Jak złożyć wniosek o wpis do wykazu osób uprawnionych

Aby złożyć wniosek o wpis do wykazu osób uprawnionych, należy:

  • zalogować się do systemu na stronie ceeb.gov.pl z wykorzystaniem login.gov.pl,
  • złożyć wniosek o wpis.

W przypadku osób, które posiadają uprawnienia budowlane, niezbędne jest potwierdzenie wpisania do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane (e-CRUB). W formularzu wniosku należy podać numer decyzji lub uprawnień budowlanych.

Na podany we wniosku adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do ustawienia hasła użytkownika. Umożliwi to rozpoczęcie pracy w systemie.

Uwaga!

W Wykazie osób uprawnionych zostało zarejestrowanych dotychczas około 2700 osób z uprawnieniami budowlanymi.

Pomoc systemowa

Przypominamy, że wszelkie kwestie związane z obsługą i korzystaniem z systemu można wyjaśniać poprzez bezpośrednie zgłoszenie:

  • na adres e-mail - pomoc.zone@gunb.gov.pl,
  • lub telefonicznie – (22) 346 66 64 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.

Zachęcamy także to korzystania z udostępnionej na stronie CEEB bazy pytań i odpowiedzi, którą na bieżąco aktualizujemy.